OPĆE INFORMACIJE | ||
Naziv kolegija | Poslovne financije u poljoprivredi | |
Studijski program | Stručni diplomski studij Ekološka poljoprivreda i ruralni razvoj | |
Status kolegija | Izborni | |
Studijska godina | Prva | |
Bodovna vrijednost i broj sati nastave | ECTS koeficijent opterećenja studenata | 4 |
Broj sati (P+V+S) | 30P+0V+15S |
1. OPIS KOLEGIJA
|
||
1.1. Ciljevi kolegija | ||
Cilj kolegija je stjecanje znanja iz područja financijskog menadžmenta i poslovnih financija te specifičnosti upravljanja financijama u poduzeću. | ||
1.2. Uvjeti za upis kolegija | ||
Nema. | ||
1.3. Očekivani ishodi učenja za kolegij | ||
Nakon odslušanog kolegija student će moći:
1. definirati aktivnosti financijskog menadžmenta u okviru poljoprivrednog gospodarstva 2. oblikovati aktivnosti financijskog menadžmenta u okviru poljoprivrednog gospodarstva 3. moći vrednovati ključne financijske pokazatelje u okviru poljoprivrednog gospodarstva 4. analizirati temeljna financijska izvješća u okviru poljoprivrednog gospodarstva 5. argumentirati mišljenje o prednostima i nedostacima različitih oblika financiranja poslovnih sustava u okviru ekološke biljne proizvodnje i ruralnog razvoja |
||
1.4. Vrste izvođenja nastave | predavanja
seminari |
|
1.5. Obveze studenata | ||
Uvjet za dobivanje potpisa jest prisustvovanje na 70% nastavnih sati utvrđenih studijskim programom te izrada i pravovremena predaja seminarskog rada. Ostale obveze studenata uključuju aktivno sudjelovanje u nastavi (postavljanje pitanja, sugestije i komentari nastavnih cjelina), pristupanje parcijalnim pismenim ispitima (kolokvijima) tijekom trajanja nastave i/ili pismenom ispitu nakon uspješno odslušane nastave. Nakon uspješno položenog pismenog ispita studenti pristupaju usmenom dijelu ispitu. Sve ostale obaveze propisane studenata propisane su Pravilnikom o studiranju na Veleučilištu u Slavonskom Brodu. | ||
1.6. Praćenje rada studenata |
Raspodjela ECTS-a | Struktura ocjenjivanja | |||||
Vrsta aktivnost | ECTS | Ishodi učenja | Aktivnost studenata | Metode procjenjivanja | Postotak ocjene | |
Min | Max | |||||
Predavanja i vježbe | 2 | 1-5 | Aktivno sudjelovanje na predavanjima i vježbama | Evidencija prisutnosti studenata | 0 | 6 |
Periodična provjera znanja | 1 | 1-5 | Priprema za pismenu provjeru znanja | Kolokvij 1 Kolokvij 2 |
50 | 94 |
Završni ispit ** | 1 | 1-5 | Priprema za provjeru znanja | Pismena provjera znanja | 50 | 94 |
Ukupno: | 4 | 50 | 100 |
1.7. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
Način polaganja ispita :
Ø Kolokvij 1+ Kolokvij 2= Konačna ocjena Ø Pismeni ispit+Usmeni ispit= Konačna ocjena Vrednovanje usvojenog znanja provodi se pismeno i usmeno. Na pismeni dio ispita studenti trebaju sa sobom ponijeti samo indeks i olovku koja ostavlja trajan i neizbrisiv trag. Prihvatljive su sve boje osim crvene. Pismeni dio ispita iz kolegija sadrži 6 pitanja. Pitanja obuhvaćaju gradivo obrađeno u navedenim poglavljima i strukturirana su na sljedeći način: 1. dva pitanja esejskog oblika u kojima treba opisno odgovoriti na postavljeno pitanje, odnosno potpitanja, 2. dva pitanja nabrajanja, 3. dva pitanje u obliku zadatka – izračuna (za pozitivnu ocjenu jedan od zadataka mora biti točno riješen). Pismeni dio ispita traje 30 minuta. Za pozitivnu ocjenu pristupnici trebaju točno odgovoriti prema standardima Bolonjskog procesa. Na usmeni dio ispita mogu pristupiti svi studenti kako oni koji su dobili pozitivnu ocjenu iz pismene provjere znanja, tako i oni koji nisu zadovoljili na pismenoj provjeri znanja. Usmeni dio ispita traje maksimalno 30 minuta po studentu. Bodovi Ocjena 6 izvrstan 5 vrlo dobar 4 dobar 3 dovoljan |
1.8. Popis literature |
OBVEZNA
1. Vidučić,Lj.: Financijski menadžment, 7 izdanje, RRIF plus, Zagreb, 2011. 2. J.C.Van Horne; J.M. Wachowicz Jr: Osnove financijskog menadžmenta, 9. izdanje, Mate, Zagreb, 2002. 3. Novak B.: Odlučivanje u financijskom upravljanju, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2002. DOPUNSKA 1. Koontz, H., Weihrich, H: Management, Mate, Zagreb, 1993. 2. Vukičević, M.: Financije poduzeća, Golden marketing, Tehnička knjiga, Zagreb, 2006. |